KIDS

KIDS

woensdag 23 juli 2014

Tricot kleedje Mila

Dit kleedje ligt hier zeker al 2 maanden klaar om genaaid te worden. Maar het was tricot en daar had ik een beetje schrik van. Ik werkte ook nog nooit met die rekbare biais dus schoof ik dit project maar op de lange baan.

MAAR mijn angst voor tricot is weg, voor rekbare biais ook (een beetje) en dus rolde er vandaag ook een kleedje voor Mila van onder mijn lieve naaimachine (die de voorbije week echt heel wat overuren klopte). En ik zag dat het goed was. De rekbare biais kon misschien nog iets strakker maar Mila straalt wederom in dit stofje en dit patroontje. Foto's met model volgen de komende weken wel want ja hoor, ook dit gaan mee in de valies richting Frankrijk!
 
 
Het patroontje komt trouwens uit Ottobre 03/2013.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten