KIDS

KIDS

zondag 13 juli 2014

Secret project ... KLAAR!

Het liet wat langer op zich wachten dan oorspronkelijk gedacht maar mijn 'Secret Project' voor zoonlief is klaar EN ik vind het de MAX! Er was wat zoek -en denkwerk aan maar met de hulp van manlief kwam ik tot een super resultaat waarvan ik het succes ervan hoog inschat.
De 'meeneem-autospeelmat'. Het idee kreeg ik hier. Er was echter nergens een tutorial te vinden dus ging ik zelf maar aan de slag. Ik vond het stofje dat ik wou en maakte er mijn Secret Project van (enkele weken geleden). Het bevestigen van de linten was het moeilijkste en ik denk dat ik het de volgende keer zelfs zonder linten ga doen maar wel met kamsnaps ... ik zal zien.

Het geheel werkte ik af door te flocken. De garages kregen nummers en de voorkant werd ook 'gepimpt'. Maar ... daar kroop toch meer tijd in dan gedacht, dat mooi uitknippen is toch een huzarenwerkje maar het maakt het resultaat wel helemaal af! (naar het schijnt bestaat er daar een goede machine voor?)
De autospeelmat gaat mee op reis volgende week en is een verrassing voor de kindjes. Nog even opbergen dus! Ik ben nu al benieuwd naar hun gezichtjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten