KIDS

KIDS

maandag 21 juli 2014

Surprise LOT

Zuslief geniet al een weekje van de Franse zon. Komende zaterdag vervoegen we ons met de rest van de familie in het (hopelijk) zonnige Frankrijk. Maar voor ze vertrok, vroeg ze of ik nog een kroon wou maken voor dochterlief. Lotje wordt volgende week 1 jaar en dat verdient een mooie kroon en enkele kleine kadootjes. Dus ging ik aan de slag!
 
Zuslief had een stofje voor de kroon meegegeven. Ik zocht nog een bestemming voor de restjes en naaide lustig verder. Ik werkte de kroon af door het nummer 1 er op te flocken. Met de stofrestjes maakte ik nog 2 haarbanden. En omdat Lotje toch al een beetje meer haar begint te krijgen, krijgt ze ook een haarspeldenzakje waarin al enkele kleine speldjes zitten.
 
Om alles creatief en origineel te verpakken, smolt ik strijkparels in de oven tot een mooi kommetje waarin alles een mooie plaats krijgt!
 
Ik hoop dat Lotje en mama en papa tevreden zijn! Op naar La Douce France!!
 

    

 
 

           

2 opmerkingen: