KIDS

KIDS

zaterdag 19 juli 2014

Geboortekado Ferre

Schandalig was het. Ferre werd meer dan een jaar geleden geboren en wij zijn nog niet op babybezoek geweest. Ik weet dat de mama ook wel wil naaien en had dus een missie! Ik wou een zelfgemaakt kadootje afgeven. Jullie herinneren zich misschien nog de autospeelmat die ik maakte voor zoonlief. Ik maakte een 'vereenvoudigde' versie voor Ferre en voorzag deze van de nodige autootjes. Ideaal om mee te nemen op reis en te racen!
 
De onderkant maakte ik in fleece. Ik voorzag 5 ruime garages en het geheel kon je oprollen en vastklikken in de kamsnaps die ik voorzag.
 



 

Zuslief Mira kon niet achterblijven. Ik maakte nog snel een potlodenrol zodat ook zij ongestoord kan kleuren en knutselen!



Iedereen was tevreden en ikke dus ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten