KIDS

KIDS

woensdag 23 juli 2014

Holiday!

De komende weken zal het hier een beetje stil zijn want wij zijn officieel allemaal in verlof en daar hoort rust en genieten bij! Ja, ik zal moeten afkicken en ik hoop stiekem dat ik mijn naaimachine niet te hard zal missen. Manlief spreekt van een 'verslaving' en ik kan hem geen ongelijk geven als ik kijk naar wat ik allemaal in elkaar bokste de voorbije anderhalve week maar ik heb plezier gehad en ben echt trots op alle stukken. 
 
En genieten, dat gaan we doen. Het voorbije schooljaar was er eentje met veel hindernissen vooral op vlak van gezondheid dan. Het was een zware periode met veel downs en nu kijken we graag terug uit naar de ups en deze vakantie lijkt ons een ideaal begin!
 
Dus, fijne vakantie allemaal! En tot binnen enkele weken tenzij ik het niet kan laten ...
 
Akke ziet het helemaal zitten!
 
En Mila moet niet onderdoen!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten