KIDS

KIDS

woensdag 23 juli 2014

Pyjama 2

Een tweede pyjama was in de maak. We blijven in het thema met de Volkwagen busjes. De pyjama zat heel snel in elkaar, alles lukte vlot, alleen de rekbare biais wilde deze keer niet goed mee. Ik dacht dat ik hem nochtans voldoende had aangetrokken maar toen ik hem vast had genaaid, voelde ik de bui al hangen.

Aan de hals iets te ruim. De armen vallen nog mee. Nee, het is geen perfect resultaat maar het is 'maar' een pyjama hé. Daar probeer ik mij nu mee te 'paaien'. Hoewel ik moet toegeven dat ik veel zin heb om de biais rond de nek opnieuw los te maken en daarna opnieuw te bevestigen.
 
'Loslaten' heet dit dan, iets wat mij zo moeilijk valt in veel situaties maar iets wat ik moet leren. Ik probeer het voor vandaag los te laten ;) maar kan niet beloven dat ik morgen mijn tornmesje niet zal nemen en het bandje zal lossen om dan opnieuw te bevestigen en met een gerust gevoel op reis te vertrekken ... maar dat is er dan weer over waarschijnlijk!
 
Loslaten dus ...
 
Oordeel zelf maar ... en wie weet wordt dit bericht morgen nog aangevuld met de aangepaste versie, of niet ;).
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten