KIDS

KIDS

donderdag 29 mei 2014

Lentefeest Lukas

Vandaag doet Lukas zijn lentefeest. En Jürgen, de papa, vroeg ik of ik het haar van Merel wou vlechten. Uiteraard wou ik dat doen! Als er iets is waarmee je mij een plezier doet, is het met die typische meisjesdingen: haar speciaal vlechten, nageltjes lakken, teentjes lakken, ... Ik ben er als de kippen bij! Zo ook vandaag. Ze zagen er allebei supermooi uit. En Merel, die straalde met haar twee 'kroonvlechten' (zoals ze het zelf noemde) EN haar gelakte nageltjes. Lukas bleek zo waar onder de indruk van het hele gebeuren.

Ik had voor allebei een klein kadootje mee. Merel kreeg een handtasje (het stofje koos ze zelf) en Lukas een gepersonaliseerde turnzak. Ja, ze waren content en ik ook. En na het stilzitten was het tijd om enkele gekke bekken te trekken en stoom af te laten. Zie hier het resultaat!
 
  




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten