KIDS

KIDS

maandag 2 juni 2014

Brasil ... broek voor Akke

Oma naait ook zo graag, ah ja, van haar heb ik duidelijk de microbe doorgekregen. En een tijdje geleden maakte ik een jacobbroekje bij haar thuis voor zoonlief. Helaas lag de stof binnenste buiten (niemand die dat ziet, behalve wij natuurlijk) maar toen oma op de markt was, vroeg ze of ze nog van diezelfde stof moest meebrengen. Ah ja, natuurlijk! Broekjes heb je nooit genoeg, zeker Akke niet! En ik vroeg of ze ook iets van groene stof hadden.

Enkele weken later kwam oma met volgend resultaat af! Ik megablij! Zo'n mooi broekje EN manlief legde onmiddellijk de link met het WK- Brazilië.

En Akke? Het broekje past perfect en hij is er zoooo mooi en schattig mee dat moeder met plezier in de portemonnee dook voor een bijpassend t-shirtje dat ze (tijdens een kortingsactie) in Fred en Ginger op de kop kon tikken. Me happy!!

Dank u wel, oma!


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten