KIDS

KIDS

dinsdag 24 juni 2014

Dank u wel juf!!

Ik weet het, het is een tijdje stil geweest ... en ik ben blij dat de stilte opnieuw doorbroken kan worden. Een week niet achter de naaimachine kunnen zitten, zou je geloven dat ik er ambetant van liep?
 
Maar dat komt er natuurlijk van als je een bon uit het oog verliest om voor de helft van de prijs een fotoboek in elkaar te boksen. Precies 1 week tijd had ik om ons gezinsboek van 2013 in elkaar te flansen. De ervaring leert dat daar heel wat tijd in kruipt, meer dan je altijd maar denkt en dit was nu niet anders. Elk vrij moment kroop in het maken van het boek, met een mooi resultaat als gevolg.
 
Alleen, ik miste mijn naaimachine en het rustgevoel dat ik krijg als ik aan een nieuw projectje begin. Dus 'gelukkig' liep het schooljaar op zijn einde en verdiende de juf van Mila een 'handmade' kadootje. Samen met Mila koos ik voor een clutch van Elisanna en een overtrek voor een tissuedoos. Het eerste is iets dat juf zelf kan gebruiken en ik kan me wel voorstellen dat er altijd zakdoekjes nodig zijn in een kleuterklas. Deze in een leuk jasje steken, leek me een leuk extraatje.
 
Mila koos het stofje en mama ging aan het werk. Zalig gevoel en mooi resultaat.
En de juf, die was heel erg content!!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten