KIDS

KIDS

donderdag 5 juni 2014

Mijn tas ... Alice I

Komende zondag zien we eindelijk onze 'oude' buren terug. Zowel wij als Mila kijken er enorm naar uit! We trekken een dagje naar Ellezelles om van elkaars gezelschap te genieten! Het is weer veel te lang geleden. Annique is zelf een heel creatieve dame en daarom wil ik haar verrassen met een zelfgemaakte tas uit het boek 'Mijn Tas' van Elisanna en Fynn. Ik koos voor de Alice I, een mooie, grote tas met plooitjes, echt iets voor Annique.
 
 
Ik dook in de stoffenkast en kwam uit op fleurige bloemetjes en een oranjebolletjes-stofje voor de binnenkant. Ik begon er zondag aan. Vooral het uittekenen en het knippen en verstevigen van de stof vraagt wat tijd maar het naaien zelf gaat vlot dankzij de uitleg met foto's in het boek. Gisterenavond dan ook een zo goed als afgewerkt product kunnen gadeslaan (nadat ik de volledige binnenzak en rits weer uit elkaar moest halen omdat er iets niet klopte ... (dank u wel manlief om even samen met mij te denken!)) en vanavond werkte ik ook deze tas helemaal af.
 
De rits zit verzonken en de binnenkant is lekker fel!
Ze is klaar om gezien en gevuld te worden. Dat wordt knutselen met Mila dit weekend om er enkele leuke spulletjes in te steken! En wij? Wij gaan komende zondag zo hard genieten van een dagje weg!
 
  

 

2 opmerkingen: