KIDS

KIDS

woensdag 7 mei 2014

Moederkesdag

Voor wie het zou durven vergeten ... zondag is het Moederdag.
Na alles wat ons mama voor mij gedaan heeft de voorbije periode, verdient ze ook wel een handgemaakt kadootje. De naaimicrobe heb ik trouwens van haar geërfd en het is plezant om ideeën uit te wisselen en vooral van elkaar te leren.

Maar, de voorbije 8 weken volgde ik samen met zuslief een 'start to sew'-cursus bij Fleur Sintobin in Kortrijk. We maakten een supermooie EN handige handtas met alles erop en eraan. Ik koos voor een retrostofje (waarvan ik net te kort had voor een rokje voor mezelf) maar ben heel tevreden met het resultaat.

 

Mama gaf aan dat ze die handtas ook wel mooi vond en gaf me enkele maanden geleden een stofje mee naar huis. Je voelt me wellicht al komen, jaja, komende zondag overhandig ik haar met trots een nieuwe handtas. Zuslief maakte nog een bijpassend toilettasje in dezelfde stof.

Voor jou mama, hopelijk vind je ze mooi?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten