KIDS

KIDS

zondag 25 mei 2014

Party boy!

Op 22 mei werd zoonlief 2 jaar oud.
Ik wou hem helemaal 'handmade' in het nieuw steken. De stofjes lagen al klaar, de ideeën waren er. Klaar om er dus aan te beginnen.

Op maandag ging ik naaien bij mama met een schattig blauw Jacobbroekje als resultaat. Ik wou eens iets anders doen met de zakken en stak er een rode paspel tussen. Niet evident zo bleek maar de tweede poging leverde een mooi resultaat op.
 

De rest van de week werkte ik aan zijn 'snorrenhemdje'. Ik was op slag verliefd op dit stofje en vond het 'the perfect match' bij zijn broek. Dankzij de hulp van moederlief met de kraag, was zijn feesttenue op tijd klaar. Er was nog voldoende stof over om een bijpassende kroon te maken. Voila, het was af en wat werd ons manneke bestoeft op zijn feest, hij glunderde in zijn kleren en ikke, ik glunderde mee. Zalig om hem zo te zien stralen ... wat wordt hij groot!
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten