KIDS

KIDS

dinsdag 13 mei 2014

AF!

Ik geef het toe, het was veel minder werk dan gedacht. Het was vooral leuk werken met de mooie en duidelijke fotohandleiding. Dank u wel Elisanna en Fynn (www.georgette.be/blog/joan) en Georgette om het op jouw mooie website te plaatsen!! Ik kijk al uit naar het boek!

Maar dus, komende maandag wordt mijn zus 30 jaar. Zondag vieren we het samen met de familie en ik wil natuurlijk een handmade kadootje afleveren. Toen ik de 'Joan' tas zag staan, dacht ik onmiddellijk aan Lies en zo geschiedde het. Dit weekend tekende ik de patroontjes uit en knipte ik de stof. Maandag ging ik aan de slag en zo waar tegen 16u was de tas een feit!


Maar ... ik begon te twijfelen of het wel iets voor Lies was ... dus ging ik 's avonds laat, na het werk, nog op zoek naar een ander patroontje om nog iets in elkaar te boksen tegen zondag. Benieuwd wat dit zal geven. Hiermee ga ik morgen aan de slag. Dank je wel Fynn! (http://fynnch.blogspot.be/p/tutorials-fynn_4.html)

Ik haalde alles de volgende dag in huis en bekeek het patroontje meerdere keren, overlegde met nichtje lief over de werkwijze en ging aan de slag. Maar toen belde mijn schoonbroer (partner van zuslief) met de vraag of we mee zouden doen aan een 'groot kado' voor Lies. Dus besliste ik dan maar om de handtas voor mezelf te houden ;).

Gelukkige verjaardag little sister!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten