KIDS

KIDS

woensdag 16 december 2015

Zomerse Candy wordt glitterjurk - PART II - voor de mama

Opnieuw een leuk plan of een leuke uitdaging ... ik zou hetzelfde glitterkleedje voor mezelf maken als wat ik voor Mila maakte. Stof had ik nog genoeg, dank je wel Eekhoorntjesland!


Het bleef wel even liggen en toen ik eraan begon, geef ik toe dat ik nogal gesukkeld heb deze keer met het maken van de tunnel. De opmerkzame naaisters zullen het misschien ook wel zien maar ik heb er nogal op gevloekt als ik eerlijk ben. Enfin, het is me uiteindelijk gelukt. Het patroon voor maat 176 paste ik een beetje aan op de rug zodat het iets nauwer aansloot en nu zit het als gegoten.

Ik geef toe, de blik van Mila toen ik beneden kwam met het kleedje aan, op een moment waarop zij het ook aan had, was zooooooooo schattig! Dat vond ze nu eens geweldig sè. En dan ga je als mama toch ook keihard stralen, niet?


  

 

2 opmerkingen: