KIDS

KIDS

maandag 28 december 2015

Mila in La Maison Victor!

Ongelofelijk ... wat een kado!
Vandaag wordt Mila 6 jaar oud. En dat werd gisteren goed gevierd met een leuk familieverjaardagsfeestje. Vandaag verrasten we broer en zus met een treinrit richting AB in Brussel voor een Berenconcert van Kapitein Winokio. Een heus avontuur, zeker als je weet dat Akke nog nooit op de trein heeft gezeten.

Enfin, bij het uithalen van de post, bleek de nieuwe Victor in de brievenbus te zitten. Ideaal om tijdens het ontbijt te doorbladeren. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik dochterlief in het boekje zag blinken met mijn versie van de Leather Sweater. Hoe trots kan je zijn?! Ik geef toe: heeeel trots en het doet toch wel iets met jou als je haar zo ziet staan. 

Heb je het gemist, dan laat ik je even meegenieten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten