KIDS

KIDS

zaterdag 26 december 2015

Verjaardagsjurk op de valreep

Een hele tijd geleden kocht ik het supermooie stofje 'Happy Animals' aan via L'izzy L'oiseau. Ik was op slag verliefd toen ik het op de Sociale Media zag verschijnen. Ik wist toen al, heel lang geleden, dat het de verjaardagsjurk voor dochterlief zou worden.

Het naaien stond de voorbije periode een beetje op een laag pitje dus ik kwam er maar niet toe maar ergens halfweg december kreeg ik de naaimicrobe opnieuw te pakken. Verschillende kleedjes rolden van onder de machine. Last minute besloot ik ook broerlief in het nieuw te zetten voor de feestdagen en dus werden de Happy Animals altijd maar vooruit geschoven. Het werd heel erg nipt, zeker als je weet dat Mila verjaart op 28 december en we dit jaar haar feestje vierden op 27 december. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat er al een ander kleedje klaar hing, ik zag het tussen de vele feesten door niet meer haalbaar. Toen we haar ander kleedje echter aanpasten, had ik voor de tweede keer op rij de rits in mijn handen. DUS kon ik niet anders dan last-minute aan de slag te gaan en ervoor te zorgen dat mijn plan alsnog slaagde. Het patroon wist ik gelukkig al. Ik koos voor de Tinny jurk van Straightgrain. Net zoals zovelen ben ik echt verliefd op de verschillende mogelijkheden.

Het bovenstuk zat heel vlot in elkaar op kerstdag en de rest kon ik afwerken de dag daarna. Ik content, Mila content en eerlijk gezegd, I love it! 

De foto's spreken voor zich. Je zou met de zon haast vergeten dat het eind december is!
Gelukkige verjaardag Mila, wat word je groot!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten