KIDS

KIDS

vrijdag 31 oktober 2014

Zalige naaidag met mooi resultaat

Hier kijk ik altijd enorm naar uit: een naaidagje met mijn nicht Sofie van wie ik de naaimicrobe overgenomen heb! We proberen dit toch in elke vakantie eens te doen. De kindjes houden zich heel mooi samen bezig en wij kunnen naar hartenlust  tetteren en naaien, naaien, naaien dat het een lieve lust is!
 
Ja, het was zalig. We kochten hetzelfde stofje op de uitverkoop van Strass en besloten om er elk ons eigen ding mee te doen. Ik zocht mijn inspiratie in de Strass-collectie en ik besloot me voor de eerste keer te wagen aan het zelf aanpassen van het patroon. Ik moet zeggen dat ik me hiermee echt geamuseerd heb! En het resultaat mag er zeker en vast zijn (al liep niet alles van een leien dakje ...)
 
Op het einde van de dag stonden we allebei met een afgewerkt stuk in onze handen. Enkel de zoom moest nog ingenaaid worden en ik moest nog knopen aannaaien. Voor een stofje waar ik in eerste instantie niet bijster wild van werd, is het resultaat best mooi geworden EN ik had nog voldoende stof over om een Jacobbroek voor zoonlief mee te maken! Wat zullen die 2 kapoenen samen schitteren!
 
Oordeel zelf maar!
 

 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten