KIDS

KIDS

zondag 12 oktober 2014

Pimp that room met KUSSENS en VLAGGENLIJN

Vorige week zondag gingen we met het gezin lekker kuieren op een rommelmarkt en geloof het of niet, Mila's oog viel daar op een stofje dat ze zo graag zag. "Oh mama, voor vlaggetjes voor in mijn nieuwe kamer!" Mama had niet onmiddellijk een "waaw-gevoel" maar betaalde er slechts 1 euro voor. Het kon nog gebruikt worden om het poppenbed in een nieuw kleedje te steken.
 
Eigenlijk vraagt Mila al lang een vlaggenlijn maar eerlijkgezegd hield ik de boot een beetje af. Het lijkt me zo'n gepruts ... maar bon, belofte maakt schuld dus begon ik er dit weekend aan en ja hoor, mijn gevoel zat juist. Het is prutswerk MAAR het levert wel een mooi resultaat EN een blije dochter op.
 
 Om ze nog wat extra in de watten te leggen, maakte ik nog 2 kussens voor op haar kamer. Het Petit Pan stofje combineerde ik met een eenvoudig bolletjesstofje dat ik hier perfect vond bij passen en het resultaat is fleurig, opgewekt, mooi, .... kortom, alles wat een meisje van bijna 5 jaar kan bekoren.
 
 
 
 
Vanavond werd alles op haar kamer gelegd/gehangen en Mila zag ik stralen als nooit te voren! En de mama? Die is stiekem wel een beetje jaloers op de mooie en supergezellige kamer van dochterlief!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten