KIDS

KIDS

dinsdag 21 oktober 2014

Louisa voor Mila

Deze stond al lang op mijn verlanglijstje: de Louisajurk van Compagnie M. Wat maakt Marthe zalige patronen! Ik koop er binnenkort nog enkele en ga er heel graag mee aan de slag.
 
Het stofje kocht ik deze zomer bij Koekepeertje en ik had onmiddellijk deze jurk voor ogen. Mila was helemaal verliefd op de poesjes die zich in de stof verstoppen.
 
Deze week is het grootouderfeest bij Mila op school en ik beloofde haar dat het 'poesjeskleed' af zou zijn. Ik koos onmiddellijk om de jurk met inzetstukken te maken, ik maakte het mezelf niet te gemakkelijk EN ik zat met een tijdsdruk maar belofte maakt schuld. Het kleedje raakte af. Ik geef toe dat ik nogal panikeerde toen bleek dat ik de voorzak te kort had afgeknipt waardoor het kleedje gigantisch te kort zou zijn. Creatief zijn was dus de opdracht. Het kleedje mocht nog wat meer ingelegd worden maar dat komt nog wel in orde!
 
En dochterlief? Die straalde in haar poesjeskleedje tijdens het grootouderfeest. En de grootouders? Die glimden van trots. En ikke? Ik vond het de 'naaidruk' van de voorbije dagen allemaal wel waard!
 
 

 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten