KIDS

KIDS

zondag 12 oktober 2014

Mila en Jacob ... perfect match

De naaimicrobe kreeg ik duidelijk van moederlief te pakken. Zij volgde zelf verschillende jaren naailes en maakte heel wat kleren voor mij, mijn broer en zus toen we klein waren. En toen lag het even stil.
 
Maar sinds de kleinkinderen er zijn, heeft ook zij de naaimicrobe weer te pakken en dat is plezant want we wisselen patronen uit. En zo ook die van de Jacobbroek. Voor Akke werden al verschillende van die broekjes gemaakt maar nog nooit voor dochterlief. Geen idee of ze er zou mee staan. Dus ging oma aan de slag en kwam ze, mits enkele kleine aanpassingen tot onderstaand resultaat! Het is DE MAX! Ik ben er helemaal weg van. Hij zit als gegoten en Mila straalt wederom! Maar ik geef toe, ze wordt groot EN ze weet wat ze wil. Maar deze broek wordt één van haar favorieten! En ja hoor, dit patroontje zal nog gebruikt worden!



 


 

 

 

1 opmerking: