KIDS

KIDS

vrijdag 20 mei 2016

Winterjurkje wordt zomerjurkje ....

Dat er een baby op komst is, was al wel duidelijk.
Ik kocht enkele stofjes de voorbije maanden om 'matching-outfits' te naaien voor allemaal. Baby krijgt kruippakjes, broekjes en mutsjes. 

Akke kreeg al een Charlie in de blauwe versie. Ik kocht ook de zalmrose stof met het vosje en bestelde onmiddellijk voldoende om er voor beide dochters iets leuks uit te krijgen.

En dat is gelukt!

Voor Mila greep ik terug naar het patroon van het Femmaboek: het winterjurkje. Hiermee ging ik vorige zomer al aan de slag (hier). Ik tekende opnieuw zelf een kraagje aan het kleedje en voorzag de mouwen van bijpassende boordstof. Achteraan liet ik een kleine opening en voorzag een knoopje en rekkertje om het kleedje dicht te doen. 
Het kleedje valt misschien iets te wijd uit maar Mila vond het goed zo. 

Wat kijk ik nu al uit naar de foto waarop onze 3 kabouters zullen schitteren in eigen creaties met dezelfde stofjes!! Nog even wachten ...

Maar Mila, die straalde nu al!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten