KIDS

KIDS

dinsdag 17 mei 2016

Charlie x2

Hoe je het ook draait of keert, ik hou van die Retro stijl waarin we Akke kleden. De patronen van Zonen09 zijn dan ook een godsgeschenk om mee aan de slag te gaan! Het was al weer een tijdje geleden dat ik aan de Charlies begonnen was. Na zijn mooie exemplaar voor de communie van grote zus, had ik de smaak weer te pakken.

Een hele tijd geleden kon ik dit stofje en het stofje van de Charlie van de communie overkopen van een collega-naaister. Wat was ik toen gelukkig! En nu nog gelukkiger om ermee aan de slag te gaan.

Op 22 mei 2016 wordt Akke 4 jaar en daar hoort natuurlijk een feestoutfit bij. Ik ben/was op slag verliefd op deze Charlie.






Ik had de smaak goed te pakken en gezien Akke grote broer wordt en hij even moest bekomen van het feit dat hij er een tweede zus bij krijgt, besloot ik een tijd geleden enkele stofjes aan te kopen die voor alledrie de kindjes leuke resultaten zouden opleveren. Ik koos het lichtblauwe vossenstofje voor zoonlief. En ook even later rolde een Charlie van onder de naaimachine. Deze wordt nog even apart gehouden tot babyzus geboren wordt want ook grote zus kreeg een aangepast jurkje in hetzelfde stofje mits andere kleur. Dat kan je hier bewonderen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten