KIDS

KIDS

woensdag 4 mei 2016

Een tussendoortje met een schattig indiaantje

Dit stofje heb ik al zoveel vast gehad ... en toen stond het in actie bij Eekhoorntjesland en toen greep ik mijn kans. Het stofje is zo mooi dat het een heel gewoon patroontje vroeg. Ik had zin in een snel-klaar-tussendoor projectje. En dan is het A-lijntje een perfect projectje!

Ik was echt tevreden van het snelle resultaat. Om het geheel af te werken, liet ik nog een klein flex-indiaantje in goud uitsnijden bij Eekhoorntjesland. Dit maakte het geheel helemaal af! Ik was echt tevreden!

De fotoshoot zag Mila helemaal zitten, we gingen op zoek naar een pluimpje, want Indiaantjes die hebben pluimpjes op hun hoofd hé, mama. Helaas, nergens nog eentje te vinden in heel ons huis. De band rond haar hoofd vond ze zelf maar niets maar gelukkig heb ik een heel brave dochter die enkele foto's met bandje wou toestaan om daarna haar eigen ding te doen.


Enjoy! En nu duimen voor mooi weer!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten