KIDS

KIDS

woensdag 6 april 2016

Zwierrokjes en bijpassende t-shirts!

Ik ben DE succesformule voor leuke, zelfgemaakte en originele kadootjes echt wel gevonden voor meisjes van 6 jaar. De voorbije periode maakte ik verschillende exemplaren en maakte ik zo ook heel veel jonge meisjes heel erg blij.

6 april, de verjaardag van de tweelingmeisjes van mijn broer. Ik ben de gelukkige meter van Babet, mijn zus van Jits en geloof me, het zijn echte meisjes en daar hou ik wel van ;). Het plan was dat ze zelf een stofje mochten kiezen bij Eekhoorntjesland en daarmee zou ik dan wel aan de slag gaan.

Babet houdt van bambi's en Jits viel voor de mooie zwanenstof van Bambiblauw. De cirkelrokjes zaten heel snel in elkaar. Ik gebruikte wederom het patroontje van Femma dat ik langs beide kanten een beetje versmalde. Ik werkte af met een glitterelastiek (gevonden bij Veritas) en een bijpassend biaislintje om de zoom af te werken. Perfect als je het mij vraagt. 

Daarna ging ik op zoek naar bijpassende t-shirts en besloot ik daar iets op te flocken. Ik maakte de sjablonen zelf in de software van de Cameo maar liet alles uitsnijden bij Eekhoorntjesland. (Dank je wel, Tine). Het opstrijken bleek geen sinecure maar het is uiteindelijk wel gelukt en zo kwamen 2 mooie setjes tot stand!

Oordeel zelf maar.








Ik maakte nog eentje voor dochterlief, ze houdt van poezen. Dit stofje vond ik op de markt in Roeselare, op slag verliefd en dochterlief ook. Ik vond toevallig een perfect bijpassende t-shirt. Dit wordt een 'winner' voor deze zomer.





2 opmerkingen:

  1. Heel tof ook, Mila heeft ook altijd mijn volle aandacht met haar handgemaakte rokjes, mooi om ze te zien passeren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, jij maakt ook echt heel mooie dingen hoor! Leuk hé, hopelijk willen onze kids dat we dit nog een tijdje doen hé ;)

      Verwijderen