KIDS

KIDS

dinsdag 30 augustus 2016

Clean desk ... finally!

Het was hier nogal windstil op de blog de voorbije maanden ... ik heb het wel heel hard gemist maar de energie en tijd ontbrak om jullie op de hoogte houden van mijn naai-uitspattingen.Ik beloof plechtig een inhaalmanoeuvre te maken want er zijn best wel enkele stuks waar ik trots op ben! 

Een andere reden van de 'blogstilte' is de geboorte van ons derde kindje Nanne op 21 juni. 2016. Nanne is haar naam: een klein, lief meisje  met een stevig haardos. 
Ik hoef jullie waarschijnlijk niet te vertellen dat de voorbije twee maanden best wel (gezellig) druk waren met de kids allemaal thuis in de vakantie. Van naaien kwam dus niets in huis. Erger nog, mijn naaihoekje werd een verzamelhoek van papieren, pruts, speelgoed, stofjes, ....


Ik kon het al weken niet meer aanzien en met 1 september in het vooruitzicht ben ik aan de opkuis begonnen. Ik kocht 2 extra rolrekjes om mijn klein materiaal in kwijt te kunnen zodat het werkblad optimaal gebruikt wordt (lees: schoon plan ;)). Ik werd er instant gelukkig van en de naaikriebels bleken meer dan ooit terug aangewakkerd.


Tijdens het opruimen kwam ik veel geknipte projectjes tegen. Ik besloot toen voor mezelf om eerst die zaken af te werken vooraleer aan nieuwe dingen te beginnen. Strak plan maar kijk hier, ik deed vorige week echt wel aan Selfish sewing EN ik heb er zo hard van genoten. Resultaat zie je in een volgende blogpost!







1 opmerking:

  1. Hallo daar, nu ken ik een Spell Doctor, je kunt een tastbare privédiscussie hebben en je liefdesleven opnieuw instellen. Die persoon is de altijd betrouwbare dokter Egwali, een tovenaar die zijn spreuk heeft gebruikt om mijn leven te veranderen en andere zoveel levens die ik vandaag ken. Noem het maar liefdesbetovering, carrière nastreven, gezondheidsproblemen, wat het geval ook is, welk trauma je ook hebt, hij is op tijd om je te helpen zonder aarzeling. Mijn zaak was behoorlijk lelijk voor mijn ontmoeting met hem, en de rest was geschiedenis. Je kunt via een van deze manieren contact met hem opnemen WhatsApp / Viber +2348122948392
    Mail: dregwalispellbinder@gmail.com
    Heb een privésessie met hem en wees weer gelukkig.
    Al het beste !!

    BeantwoordenVerwijderen