KIDS

KIDS

donderdag 1 september 2016

1 september: rust en weemoed

Vandaag was het zo ver: 1 september. Tijd voor Mila en Akke om opnieuw aan een boeiend schooljaar te beginnen en dat in een volledig nieuwe school. De school, ja daar ben ik echt wel van onder de indruk, heel mooi gedaan. De kinderen zullen zich daar nogal amuseren!

Maar toch, deze morgen, een dubbel gevoel.  Ze worden zo snel groot. Mila vertrekt richting 2e leerjaar en Akke gaat naar het 2e kleuter. Nanne, die blijft nog even samen met mama thuis maar ook zij is al 10 weken oud ... het gaat me allemaal iets te snel ... vandaar het dubbele gevoel deze morgen.

Blij omdat de rust overdag een beetje terugkeert en ik wat kan bijslapen maar weemoed naar die gezellige drukte, de onverwachtse knuffels en lieve woordjes van Akke en de knutselmomentjes met Mila. Het hoort er allemaal bij hé.

De kids straalden in elk geval bij het vertrek. Voor Akke was het lawaai op de speelplaats nogal overweldigend maar gelukkig mocht hij op de blauwe stippen gaan staan ;). En Mila kon nog genieten van een welkomstshow waarin zotte meester Wouter even terug in het pak van Moldrol kroop en zo alle kids heel snel op zijn hand kreeg. Fijn om te zien! 

Zo, ze zijn gestart en wij keerden met een krop in de keel terug naar huis. SLIK.





2 opmerkingen:

  1. Hallo daar, nu ken ik een Spell Doctor, je kunt een tastbare privédiscussie hebben en je liefdesleven opnieuw instellen. Die persoon is de altijd betrouwbare dokter Egwali, een tovenaar die zijn spreuk heeft gebruikt om mijn leven te veranderen en andere zoveel levens die ik vandaag ken. Noem het maar liefdesbetovering, carrière nastreven, gezondheidsproblemen, wat het geval ook is, welk trauma je ook hebt, hij is op tijd om je te helpen zonder aarzeling. Mijn zaak was behoorlijk lelijk voor mijn ontmoeting met hem, en de rest was geschiedenis. Je kunt via een van deze manieren contact met hem opnemen WhatsApp / Viber +2348122948392
    Mail: dregwalispellbinder@gmail.com
    Heb een privésessie met hem en wees weer gelukkig.
    Al het beste !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG!!! Ik ben zo trots en…

    OMG!!! Ik ben zo trots en blij dat ik hier je werk kan delen, dr. Osunbor Ik kan dit gewoon niet geloven nu mijn ex-man echt weer bij me op zijn knieën zit en een robijnrode roos presenteert om me te smeken hem terug te nemen en hij had spijt en spijt dat hij me verliet en dat hij me pijn deed na de scheiding die vorig jaar gebeurde. En dit hele wonder gebeurde binnen 48 uur na Contact met de Grote Liefdespsychic dr. Osunbor. Ik ben de gelukkigste vrouw van vandaag in deze hele wijde wereld. Dr. Osunbor, je hebt het echt gedaan..Ja.. Het is een wonder en eeuwig plezier en opgewektheid voor mij en mijn familie vandaag.. Ik ben nu zo gelukkig en ik weet niet hoeveel ik mijn dankbaarheid en waardering aan u moet overbrengen, mijnheer. Ik beloofde de mensen over jou. Dit ben ik aan het doen. En aan de hele wereld, neem contact met hem op als je nu dringende hulp nodig hebt, want het is gegarandeerd dat hij je zal helpen. neem contact met hem op via mail dr.osunbor23@gmail.com of sms, bel of direct via Whatsapp +393663677754

    BeantwoordenVerwijderen