KIDS

KIDS

zaterdag 23 mei 2015

Jacob en hemdje - Feestoutfit

Zoals eerder gezegd, als er iets in mijn hoofd zit, dan zit het niet in mijn gat. Dan ga ik ervoor en wil ik het ook afmaken zoals ik het mijn hoofd had. Ik geef toe, ik maak het mezelf niet altijd even gemakkelijk en ik verleg zo nu en dan eens mijn grenzen daardoor. De resultaten zijn meestal helemaal zoals ik het wil en de kids stralen keer op keer maar soms heb ik mijn grenzen overschreden en moet ik daarna even bekomen ... en nu is dit een beetje het geval ...

MAAR wat was ik trots dat ik vorige week een tweede outfit kon afwerken voor zoonlief. Hij straalde op het communiefeest van zijn neefje Sebbe. Ik ben zo'n fan van het Jacobbroekje van zonen09. Je kan blijven variëren maar het model zit zoonlief als gegoten. Ook het vosjesstofje voor het hemdje koos Akke zelf. Jaja, 3 jaar maar hij weet al goed wat hij wil (en niet wil) maar eigenlijk vind ik dit wel heel plezant.
 
En zeg nu zelf, hij straalt toch? Niet? Wij allemaal trouwens!
En nu even rusten en genieten en nadenken over een volgende creatie ;).
 




 

3 opmerkingen:

  1. De ene na de andere mooie creatie, zo'n mooie foto van het gezinnetje ook! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo een mooi gezinnetje in zelfgemaakt en in kleuren

    BeantwoordenVerwijderen