KIDS

KIDS

dinsdag 5 mei 2015

Finch Fabrics - poppenkleedje

Ja, ik ben nogal in de ban van kraagjes en wou het ook eens testen op een tricotkleedje.
Ik ging hiervoor aan de slag met een nieuw stofje van Finch Fabrics. Het werd een poppenkleedje voor dochterlief. Wat bestaan er toch zalig, mooie stofjes?!

Enfin, ik nam het winterjurkje uit het Grote Femmaboek als voorbeeld en versmalde het wat naar beneden toe. Het kraagje is niet helemaal zoals ik het in mijn hoofd had maar voor een eerste keer kan dit er wel mee door.

Ik hou van de felle kleuren, Mila staat er ook zo mooi mee. Het grootste minpunt is dat het kleedje maar moeilijk over haar hoofdje kan. Dat wordt dus achteraan lostornen en een knoopje voorzien. Maar anders vind ik dit toch een favoriet in de kleerkast van dochterlief!

 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten