KIDS

KIDS

vrijdag 6 februari 2015

Leeskussen in stijl

We zijn een beetje laat maar who cares.
Nieuwjaar vieren, daar heb je volgens mij een jaar de tijd voor ;).

En eerlijk gezegd, ik was er niet rouwig om dat het een beetje 'later' dan normaal gevierd werd want zo had ik voldoende tijd om zelf een kadootje te maken voor metekind Lokke. Ze zit in het eerste leerjaar en geniet enorm van het leren lezen. De keuze om een leeskussen te maken, was dus al snel gemaakt. Ik vulde het kussen met enkele eenvoudige leesboekjes van Suske en Wiske. Heel plezant om zo af te geven want ze kan onmiddellijk aan de slag.


Het lezen mag ook wel in stijl gebeuren en daarvoor maakte ik nog een bijpassende kleedje. Het werd de Birdie uit LMV. Ik maakte ze al in verschillende maten en stoffen maar keer op keer word ik verliefd op het jurkje. Was ik maar terug 6 jaar ...

 
En Lokke? Die was heel content en trok onmiddellijk haar nieuwe kleedje aan en ging lezen, op haar kussen, lekker in stijl!
 
 
Patroon: Birdie uit La Maison Victor
Stof: Soft Cactus en tricot van de markt (Mieke)

3 opmerkingen: