KIDS

KIDS

maandag 1 december 2014

Akke meets Jacob: PERFECT MATCH!

We zouden zoonlief nog vergeten!! Ons lief, tenger ventje dat echte peutertrekken begint te vertonen waarvan koppigheid toch wel de minst aangename is! Gezien Akke heel tenger is, is het een hele opdracht om broeken te vinden die hem goed passen. Sinds de mama van een vriend zo lief was om een patroontje van een Jacobbroek uit te tekenen op zijn maat, ben ik uit de problemen! Oma en ik naaien broekjes in de kleuren die we zelf kiezen en die vooral bij zijn bovenstukken passen. Het leukste van al is dat hij echt staat met dit model!
 
Ook zoonlief wordt dus regelmatig voorzien van nieuw, zelfgemaakt materiaal!
Voor deze broeken gaat alle eer naar oma! En Akke? Akke straalt, wederom!
 



Meer foto's volgen nog! Ik maak er eens werk van om zijn collectie samen te brengen ;)

En voila, zo lang moet dat duren sè!



 
Voor deze laatste maakte ik de paspel zelf. Ik gebruikte hiervoor de stof van de binnenkant van de broek. Eigenlijk best wel simpel om te doen. Het neemt wat extra tijd in beslag maar het zorgt wel voor een perfect resultaat, voor mij althans!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten