KIDS

KIDS

dinsdag 23 december 2014

Akke schittert!

Mensen die een dochter hebben, zullen het waarschijnlijk wel beamen: er zijn zooooooveel dingen te naaien voor een dochter! En daardoor wordt zoonlief soms een beetje 'vergeten'. En daarom wou ik Akke persé nog in het nieuw zetten voor de feestdagen. De Jacobbroek is voor hem gemaakt en zit hier op een avondje in elkaar.

Ik volgde vorige zomer een workshop om een hemdje te leren maken en besloot mezelf deze uitdaging nog eens voor te schotelen, enkele dagen voor de feesten elkaar opvolgden ... ik geloofde echt dat het mij ging lukken. Avond 1 liep alles zo vlot en gesmeerd dat ik er zelf van opkeek maar toen kwam avond 2 met de kraag als uitdaging. Ik moet zeggen dat mijn tornmesje toen mijn beste vriend is geworden! Ik besloot de lange mouwen met boordstof af te werken.
 
Uiteindelijk ben ik er toch maar in geslaagd een mooi hemdje af te leveren dat perfect past bij zijn broekje. Me proud! En akke zo cool!
 




 
 
 

2 opmerkingen: