KIDS

KIDS

zaterdag 22 november 2014

Little black/blue dress

Ik weet het, ik had gezegd dat ik de workshops even zou laten voor wat ze zijn MAAR van deze was ik redelijk zeker. Ik volgde een Start to Sew reeks bij Fleur Sintobin in Kortrijk. Ik voelde mij onmiddellijk op mijn gemak bij haar. Ze is een heel rustig persoon die je met raad en daad bijstaat en heel veel informatie geeft. Kortom, dit kon volgens helemaal niet mis gaan.
 
De workshop ging door in het gezellige 'Komma in de lucht' in Kortrijk. Het was gezellig en plezant om daar samen met enkele andere vrouwen aan de slag te gaan. Na de eerste dag had het kleedje al serieus vorm gekregen. Het zag er goed uit. Een tweede workshopdag maakte dat het kleedje zo goed als af was. Enkel omzomen en de voering bevestigen en klaar is kees. Ik was echt blij met dit kleedje. Bij nader inzien mocht het bovenstuk nog iets nauwer aansluiten gezien het nu de neiging heeft om een beetje van mijn schouders te schuiven. Ook hier sprong mama weer bij. Het bovenstuk zal ik dus nog eens wat moeten innemen zodat ik me er helemaal goed in voel maar anders heel blij met het resultaat. Een tweede Black dress ligt al geknipt klaar, al zal die er nogal groen uitzien ;).
 
Merci Fleur, ik kijk al uit naar een volgende workshop!
 

 



 

4 opmerkingen: