KIDS

KIDS

vrijdag 14 november 2014

Mufko 1,2,3, ...

Maandelijks komen we samen met ons naaiclubje 't Patroontje om samen met enkele leuke vrouwen te naaien. Soms werken we aan eigen projecten maar vaak maken we met enkele dames uit de groep hetzelfde en gaan we naar huis met een mooi afgewerkt resultaat. Na de turnzak, het toilettasje, een handtasje, ... was deze week de Mufko van Khadetjes aan de beurt. Ik testte deze gisterenavond uit en in een handomdraai bekwam ik 2 mooie resultaten!
 
Meer van dat dus. In de naaiclub naaide ik er op los en kon ik nog 2 exemplaren verzilveren. Een perfect cadeau voor de meisje van de crèche waar zoonlief zijn laatste maand inzet (slik!)
 
Kortom, ideaal voor als je niet veel tijd hebt, maar toch nog snel iets in elkaar wil steken. De verschillende opties bij het patroon, zorgen ervoor dat geen enkele Mufko hetzelfde hoeft te zijn, al kan dit natuurlijk wel. Door te spelen met verschillende stofjes, ziet het er sowieso telkens anders uit!
 
En ik? Ik word happy van al die kleurtjes en zakjes!
 


 

1 opmerking: