KIDS

KIDS

maandag 7 maart 2016

Zwieren met die cirkelrok

Mila is een echt meisje en daar hou ik ZO HARD van.
Ze weet heel goed wat ze wil en als zij mijn agenda zou mogen vullen, dan zou er hier aan de lopende band genaaid worden en dan het liefste uitsluitend voor haar.

Ze was al langer verzot op dit stofje, helaas, ik kocht het om een kleedje mee te maken voor mijn metekind. Gelukkig voor Mila liep er vanalles fout waardoor ik een extra lapje nodig had. En profiteerde dochterlief van mee! Ik vroeg net iets meer dan nodig en toverde de lang gevraagde cirkelrok uit mijn 'naaimouwen'. Lang geleden dat ze nog zo blij was geweest met een nieuw genaaid rokje en hé, daar doe je het toch voor.

Ik nam het patroon uit het Femmaboek maar vernauwde de rok toch langs beide kanten een 5-tal cm. De stof vond ik bij Eekhoorntjesland. Ik werkte voor de eerste keer met van die glitterelastiek. Heel eenvoudig en het maakt het rokje helemaal af! 

En de beelden spreken voor zich!







2 opmerkingen: