KIDS

KIDS

zaterdag 12 maart 2016

Cirkelrokje en bijpassende berenflock op t-shirt

Het is voor veel mensen geen geheim maar sinds de eerste kleuterklas is Lilli het beste vriendinnetje van Mila. Ongelofelijk hoe zij elkaar op zo'n jonge leeftijd vonden en nog altijd 2 handen op 1 buik zijn. 

Ik naaide vorige jaar al een verjaardagskleedje voor Lilli. Nu gingen we voor een rokje met bijpassend t-shirt. Ik was al langer fan van het berenstofje van de nieuwe collectie van Soft Cactus en klopte dus weer aan bij Eekhoorntjeland.

Op 1 avond zaten de rokjes in elkaar. Ook hier werkte ik weer met het patroon uit het grote Femmaboek. Ik werkte onderaan af met contrasterend biaislint en koos voor de zachte glitterelastiek. 

Het zag er allemaal heel schattig uit. Maar ik wou net iets meer en kocht een t-shirt in de Hema waarop dezelfde beren uit de stof geflockt werden. De beren werden uitgeknipt met een Cameo door Tine van Eekhoorntjesland (dit kan je daar vanaf nu laten doen, SUPER HANDIG!).

En na het opstrijken op de t-shirts krijg je dit fantastische resultaat:





En voor Mila maakte ik net dezelfde outfit, Best Friends Forever?!, wie zal het zeggen? 
Ik weet in elk geval in welke kleren ze morgen naar school gaat, samen met Lilli ;)











 Ik maakte nog een haarspeldenzakje om het kadootje volledig te maken.









3 opmerkingen:

  1. Wow, die flock is supermooi! En mooi setje uiteraard :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Met hulp van eekhoorntjesland.be en de cameo. Zo kan je toch superleuke setjes maken hé, leuke kadootjes en de kids zijn zo content!

      Verwijderen
  2. zou zo in de etalage van filou en friends kunnen hangen: chapeau

    BeantwoordenVerwijderen