KIDS

KIDS

zondag 17 januari 2016

Zwangerschap in (eigen) stijl :)

Het nieuws van de zwangerschap is nu alom verspreid en daar hebben de kindjes een belangrijke rol tegenwoordig. Ze zijn zo enthousiast dat er een baby bij komt dat iedereen die het horen wil het ook te horen krijgt. En als ik heel eerlijk ben, dan geniet ik zo van hun enthousiasme over dit nieuwe wondertje dat er zit aan te komen.

Mijn lichaam verandert en dat hoort erbij maar dan komt die (vervelende) zwangerschapskledij al om het hoekje piepen. Ik weet dat ik geen gemakkelijke ben en ik heb mijn eigen stijl maar het is zo moeilijk om iets leuks, mooi, in mijn eigen stijl EN betaalbaar te vinden. Dus besloot ik maar zelf aan de slag te gaan. Ik vroeg wat raad in de naailes en naaide de voorbije week enkele zwangerschapsrokjes. De stofjes vond ik (in solden) bij Eekhoorntjesland. Het groene stofje was al een tijdlang één van mijn favorieten en nu kan ik de komende maanden in stijl, mijn eigen stijl dan nog wel rondlopen. Hiervan heb ik deze week echt genoten en ga ik de komende weken/maanden nog veel van genieten. Er zullen er vast en zeker nog volgen.

Misschien nu een volgende uitdaging ... een zwangerschapskleedje? Iemand een idee, leuk hip patroontje of gewoon maar tips? Altijd welkom en alvast heel erg bedankt!

Liefs,
Nele




  










3 opmerkingen: