KIDS

KIDS

zaterdag 30 januari 2016

Marvin jogging voor manlief

Manlief vroeg me al lang om eens iets voor hem te maken, een gemakkelijke jogging of zo ... Ik geef toe, ik stelde het altijd maar uit maar dankzij Tine, de sympathieke uitbaatster van het naaiwinkeltje Eekhoorntjesland durfde ik de stap zetten.

Ik kom niet gemakkelijk uit mijn comfort-zone maar enkele weken terug beslisten we samen om tijdens één van onze naaiavondjes voor onze beide mannen een joggingbroek te maken. Ik herinnerde mij het patroon van de Marvin joggingbroek in La Maison Victor.

We gingen naarstig aan de slag, vroegen ons meerdere keer af of alles wel zou goed komen maar uiteindelijk mag het resultaat er wel zijn. De wondere woorden van manlief: 'misschien moet je gewoon het patroon volgen', trokken me helemaal over de streep en leverde dit resultaat op.

De volgende keer maak ik de broek iets langer en de zoomboord onderaan iets minder breed zodat hij ze ook kan dragen om te gaan werken. Met andere woorden, goedgekeurd en ondertussen al veel gedragen. Een nieuwe bestelling ligt al klaar ;)

En hij was nog bereid om op de foto te gaan ook, I love my man!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten