KIDS

KIDS

woensdag 7 oktober 2015

Super zachte Leather sweater

De piratensweater is zo'n succes dat er een vervolg op kwam.
Toen ik wederom bij Eekhoorntjesland (FB) de superzachte stof met sterren en zebra's zag liggen, moest ik niet lang nadenken. Dit zou een lekker zachte maar vooral warme sweater worden voor Akke. Met het restje besloot ik nog een muts te maken.

Zoals je leest, veel ideeën maar hebben jullie ook te weinig tijd om deze allemaal uit te voeren? Ik heb zoveel geluk dat mijn mama ook de naaimicrobe opnieuw te pakken kreeg sinds de komst van de kleinkinderen en dus helpt ze mij enorm met het maken van de broekjes voor Akke en nu dus ook met een nieuwe sweater. DANK U WEL, oma! Akke straalt en heeft er een nieuwe lievelingstrui bij!
 
Vandaag was zo'n mooie dag, waarschijnlijk één van de laatste zonnige dagen voor we de koude winter ingaan en dus kon ik zoonlief overhalen tot een fotoshoot. En hoe koppig hij soms kan zijn, zo vlot liep de fotoshoot .... even puur genieten ...
 
Geniet maar mee!
 






 

6 opmerkingen: