KIDS

KIDS

zaterdag 10 oktober 2015

Olé! Mijn eerste 'olé' - PROUD!

Mijn zoektocht naar een leuke en betaalbare kaptrui voor dochterlief liep niet echt over rozen. Ik vond deze echt heel moeilijk/niet. Toen kwam een vriendin met het patroon van de Olé van zonen09. Ik besloot deze eerst uit te testen voor zoonlief en startte met het uittekenen van het patroon en het knippen van de stof. Hier bleef het echter bij. Alles bleef liggen, kleine projectjes kwamen ertussen en ik vond precies de moed niet om eraan te beginnen.
 
En toen was het september en begon de naailes opnieuw. Ik zocht nog een beginstuk voor de eerste les en besloot toch op eigen houtje te starten. Alles verliep goed maar toen miste ik 1 foto in de handleiding en dat deed me twijfelen. Wijselijk besloot ik verder te werken aan de trui in de naailes onder het goedkeurend oog van ons Rita.
 
En het resultaat mag er echt wel zijn! Het is lang geleden dat ik nog zo trots was op een zelfgemaakt stuk. Akke straalt erin, hoewel foto's nemen duidelijk niet zijn favoriete bezigheid is.
 
Oordeel zelf maar!
 





 

2 opmerkingen:

  1. Het kwam goed met die kap, super! Stuk voor stuk mooie truitjes voor Akke, je zal het aantal naaiclubjes moeten opdrijven als ik zie wat ik nog allemaal wil maken:)

    BeantwoordenVerwijderen