KIDS

KIDS

dinsdag 13 januari 2015

Long time no 'blogging'

Ik weet het, schandalig lang was het geleden dat ik me nog eens in de blogwereld 'vertoonde'.
Maar hoe gaat dat? Je gaat terug wat meer werken, wil toch voldoende tijd besteden aan de kids en als ik dan moet kiezen tussen naaien of bloggen, dan koos ik de voorbije maanden echt wel voor het naaien. De resultaten vulde ik de voorbije dagen aan op deze blog EN daardoor heb ik de smaak opnieuw te pakken.

Ik heb altijd graag geschreven, het maakt me rustig en zorgt ervoor dat alles in mijn hoofd nu en dan een beetje overzichtelijk blijft. Dus waarom zo lang gewacht? Ik weet het eigenlijk niet ... in elk geval wil ik dit (proberen) niet meer doen. Dit is dus mijn eerste goede voornemen voor 2015! Het was manlief ook al opgevallen en daarom een gepast kadootje onder de kerstboom:

 

Benieuwd wat ik daar allemaal in zal lezen!

Maar ik wil jullie toch allemaal bij deze een fantastisch nieuwjaar wensen met vooral een goede gezondheid. Cliché, I know maar aangezien ik al geruime op de sukkel ben met mijn gezondheid, hecht ik aan deze wens net iets meer belang!
 
Maar ik wens jullie bovenal veel creativiteit en naaiplezier toe!
 
Liefs,
Nele

Geen opmerkingen:

Een reactie posten