KIDS

KIDS

zaterdag 30 augustus 2014

Verjaardagspakket Sebbe

Op 3 september wordt de oudste zoon van mijn broer 6 jaar maar komende maandag gaat hij ook naar het eerste leerjaar. Ideaal om weer enkele 'handmade' kadootjes in elkaar te steken waar hij ook iets zal aan hebben de komende maanden.

DUS ik besloot enkele kleine dingen te maken zoals een gepersonaliseerde turnzak en een pennenzak. Op de valreep besliste ik om een eerste schrijfschriftje met stof te overtrekken. Ik had de robotstof speciaal voor Sebbe gekocht en kreeg er al mijn wensen uit. De turnzak ging vlot, het was ook niet mijn eerste keer hé maar met de pennenzak had ik wat meer moeite.
 
Voor de pennenzak vond ik mijn inspiratie bij Missy N en ik volgde de tutorial van begin tot einde. Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje schrok van het eindresultaat. De pennenzak was echt veel kleiner dan gedacht ... ideaal voor mezelf om in mijn handtas wat schrijfmateriaal te steken maar dit kon ik toch niet aan Sebbe geven?!
 
 
 
 
Enfin, ik ben geen goede slaper en ik droom heel gemakkelijk maar ik moet echt toegeven dat ik vannacht nog nooit zoveel pennenzakken in verschillende groottes en allerhande vormen heb zien passeren. Ik werd er gewoon zo 'ambetant' van dat ik om 8u30 al achter mijn naaimachine zat om een groter exemplaar in elkaar te boksen ... Manlief verklaarde mij zot maar ik wist dat het zou lukken!
 
Evident was het niet maar het is gelukt om een groter exemplaar af te werken. Impulsief, zoals ik soms wel eens durf zijn, besloot ik nog 'snel' een schriftje me stof te overtrekken want ik had ergens gelezen dat dit echt heel gemakkelijk was EN snel kon gaan. Zo gezegd, zo gedaan en het resultaat was best ok. Ik flockte nog zijn naam erop en stak er nog wat schrijfstiften en zijn verjaardagspakket was klaar. 
 
Sebbe, proficiat met je verjaardag en veel plezier in het eerste leerjaar!!
 




Het kadopapier was op ... maar ik vond nog een lege taartdoos ...
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten