KIDS

KIDS

maandag 18 augustus 2014

Sewing-block ?!

Wat gebeurt er?
We zijn al meer dan een week thuis en ik zat nog geen enkele minuut achter mijn naaimachine?!
Vreemd en ook een beetje beangstigend ....

Ik zit nochtans boordevol ideeën, de feesten volgen zich op in augustus maar de goesting om effectief aan het naaien te slaan, ontbreekt. Ik kom niet verder dan het bestellen van stofjes voor de herfst -en wintercollectie van dochterlief en het uittekenen van een patroontje voor zoonlief ...

Ik hoop dat de 'goesting' snel terugkomt zodat ik opnieuw mensen blij kan maken met mijn 'handmade'-kadootjes. Misschien zit de vermoeidheid er ook wel voor iets tussen. De reis was zalig maar heeft precies ook wel wat van mij gevraagd, weg structuur en dan gaat mijn tere lichaampje een beetje tegenpruttelen hé. Maar geen nood, we proberen nog wat extra te rusten in de laatste vakantieweek en duimen dat alles volgende week net iets vlotter loopt!
 
Fingers crossed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten