KIDS

KIDS

zondag 16 maart 2014

Verjaardagskadootje

Het beste vriendinnetje van Lilli was jarig en Mila mocht, voor het tweede jaar op een rij, deel uitmaken van het familiefeest. Geloof het of niet, ik wist het pas enkele dagen op voorhand en vond gewoon geen tijd om nog naar de speelgoedwinkel te gaan. Dus besloot ik om zelf een A-lijntje in elkaar te steken. Ik dook in mijn stoffenkast en koos een lapje stof van de Veritas met fluoroze. Hiermee kon ik niet missen! Ik werkte af met een glanzend roze biaislint onderaan het kleed en een gele broche.
 
Lekker speels en Mila vond het super, zo super zelfs dat ik enkele dagen later een tweede identiek exemplaar in elkaar stak voor haar. De lichte kleuren staan haar minder vind ik, maar komt altijd goed van pas hé.
 

En wie weet, kunnen ze samen met hun kleedje paraderen over de speelplaats als het een lekker zonnig weertje wordt! (Dat spraken de mama's onderling al af)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten