KIDS

KIDS

maandag 17 maart 2014

Nuts for dinner

Eerst was er geen klik met dit stofje maar toen ik verschillende kleedjes in dit stofje zag verschijnen, moest en zou ik een metertje hiervan bekomen. Nichtje Sofie was (wederom) mijn reddende engel en voegde dit toe aan haar bestelling bij modes4u (opletten voor de extra douanekosten!).
 
Het stofje is niet eenvoudig te verwerken omwille van de print. Ik heb mijn tijd genomen om het patroontje goed te leggen om zo veel mogelijk print te hebben. Ik koos ervoor om de achterkant in een effen oranje katoentje te maken.
 
Ik wou graag eens een ander kleedje maken dan de voorgaande EN met een mouwtje. Ik botste op een patroontje in het grote Femmaboek (dank u wel Stefanie voor gebruik!).
 
 
Een eenvoudig patroontje en het kleedje zat dus redelijk snel in elkaar. En Mila, Mila straalt wederom! Enjoy!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten