KIDS

KIDS

zondag 7 september 2014

Verliefd op Birdie!

Jaja, de nieuwe Maison Victor heeft mijn hartje sneller doen slaan!! Ik ben op slag verliefd geworden op de Birdie jurk voor kids. Ik wist dan ook onmiddellijk welke twee stofjes ik wou combineren en ging direct aan de slag!

Het patroontje is duidelijk en mooi uitgelegd en ik zeg het nog een keer, ik ben echt verliefd geworden op dit jurkje!! Ik zou er eigenlijk wel eentje voor mezelf willen!! Maar bon, het kleedje zat vlot in elkaar en dan volgde een leuke fotoshoot met dochterlief want zij straalt in dit modelletje en vind het roze supermooi ...
 
Enjoy!
 


 
Hiervan maak ik er nog!

8 opmerkingen:

  1. ik was niet op slag verliefd op de birdie, maar creaties zoals deze van jou zorgen toch stilaan voor kriebels in mijn buik. Echt een heel mooi resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Doet me plezier. Eens je er aan begint, zullen de kriebels nog meer volgen en je zal stralen met het resultaat! Go for it!

      Verwijderen
  2. ik vond het een zalig patroontje om mee te werken. Helemaal niet moeilijk en met een toffe stof maak je er direct iets heel bijzonder van! Hier volgen er zeker ook nog hoor. Ik zou er graag in een "winterstofje" eentje maken, maar welke zou ik daarvoor gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben van plan om nog eentje in katoen te maken maar iets ruimer zodat er nog een t-shirtje onder kan maar de tricot die ik gebruikte, is redelijk dik dus ook al winters. Door de verschillende kleuren waarin hij te verkrijgen is, zijn er superveel mogelijkheden!! Veel plezier!

      Verwijderen
  3. Mooi. Ik was van plan er zelf eens eentje te maken en deze versie werkt zeker inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!! Ik was helemaal niet wild van de birdie in LMV, maar nu ik jouw jurkje gespot heb... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie versie!
    Ik maakte er pas ook eentje: http://dietemiet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen