KIDS

KIDS

donderdag 4 september 2014

Hoofdje vol ... Batterijtje plat ...

Zou dit herkenbaar kunnen zijn? 

Mijn hoofd zit vol leuke naaiplannen en ik voel zelfs kriebels in de buik als ik denk aan al die mooie kleedjes die hopelijk nog van onder mijn naaimachine zullen rollen ... Maar ... de eerste twee schoolweken waren zo hectisch en druk dat mijn tere lichaam dit even moet verwerken en dat betekent helaas dat de batterijtjes een beetje plat zijn. Resultaat: geen energie meer om de voorbije avonden achter de naaimachine te kruipen ... ook al zitten kids vroeg in bedje.

Even overviel me een paniekgevoel want ik geef toe, na mijn ziektejaar, wil ik er echt weer staan op het werk! Duimen dus dat mijn lichaam mee wil. Het paniekgevoel maakte ondertussen plaats voor rust en daar zorgde mijn avondactiviteit dan weer voor. Aangezien het voetbal is op tv, besloot ik op het gemak foto's te sorteren van het eerste levensjaar van zoonlief om zijn plakboek verder aan te vullen en ja, daarvan word ik rustig en ook een beetje weemoedig .... Want wat gaat de tijd toch snel en hoe veranderen de kindjes op korte tijd! Zalig om te merken hoe hij van een klein freel ventje tot een zot, freel, actief kapoentje is uitgegroeid!

Geniet maar even mee!

En morgen vliegen we er terug in ;)




 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten