KIDS

KIDS

zaterdag 5 april 2014

Voor metekindje

Op 6 april 2010 werd ik, samen met mijn zus, meter van Babet, tweelingzusje van Jits. Het is en blijft speciaal en ik ben terecht trots op het feit dat mijn broer en schoonzus mij haar meter maakte.
 

Babet is een lief en gevoelig meisje (helemaal de meter ;) ) en aangezien ik de naaimicrobe serieus te pakken heb, vond ik het niet kunnen om niet met een zelfgemaakt kadootje op hun verjaardagsfeestje te verschijnen. Helaas kwam deze gedachte pas enkele dagen voor het verjaardagsfeest op. Ik surfte wat op het internet en kwam uiteindelijk op de site van inge snuffel terecht en dit dankzij de blog van Annelies van ons naaiclubje (check zeker haar blog!) besloot ik 2 kleine handtasjes te maken.  In mijn restjesbak vond ik de perfecte stofjes om 2 handtasjes te maken voor de meisjes. En zo ging ik aan de slag. Het naaien op zich ging vlot en het resultaat mag er zijn: 2 schattige, kleine handtasjes. Ik ben nu al zeker van het succesgehalte als ik dat binnen enkele dagen zal afgeven.

Voor Babet wou ik nog een extra inspanning doen. Ik wou al een tijdje eens flocken. Tijdens het snuffelen in de Veritas vond ik een mooi stofje, ideaal om er een kussen mee te maken. Ik besloot een kussen met paspel te maken en haar naam daarop te flocken. Dankzij de mooie uitleg op de blog van Polkadotjes kon ik aan de slag. Het werk en de tijd die hierin kruipt heb ik serieus onderschat maar het resultaat is heel mooi geworden, al zeg ik het zelf.

 
 

 
 
Ik kan jullie trots meedelen dat de meisjes supertevreden waren me de handtasjes en dat Babet haar kussen onmiddellijk in haar bedje ging leggen. Die stralende gezichtjes, daarvoor doe ik het dus hé. En meter, meter was trots en tevreden.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten