KIDS

KIDS

donderdag 12 december 2013

Clutch time!

In ons naaiclubje hadden we graag eens samen aan iets gewerkt. Sofie en ik zochten naar een klein projectje dat afgewerkt kon werken in 1 bijeenkomst. En we kwamen bij Elisanna terecht en haar clutchen. Iedereen kreeg de link doorgemaild om wat voorbereidend werk te doen.
 
Zowel Sofie als mezelf testten het patroontje op voorhand eigenhandig uit. Het werd een leuke avond, iedereen enthousiast, leuke verhalen en vooral mooie resultaten! (die kan je binnenkort bewonderen op de blog van ons eigenste naaiclubje).
 
En ik, ik had de smaak te pakken en maakte er nog enkele want ik vond het een ideaal kadootje voor onder de kerstboom. Ik wou ze allemaal wel voor mezelf houden maar in plaats daarvan deelde ik uit. En de gelukkigen, straalden keer op keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten