KIDS

KIDS

zondag 17 november 2013

Geboortemand Hidde

De naaimicrobe heeft me goed te pakken en dan is de komst van een baby altijd een zaligheid!! Mijn collega en goede vriendin Julie verwacht halfweg november een dochter en ik wou en zou van alles zelf maken voor de kersverse baby!

Tijdens de zwangerschap kreeg ze een schattig eerste mutsje en eens Hidde geboren was, ging ik op kraambezoek met een zelfgemaakt kleedje.
 
 
Bij een uitgebreid babybezoek aan huis, hoorde natuurlijk ook een 'uitgebreid' kadootje. Ik combineerde de zelfgemaakte stukken met een mooie mand en leuke voorleesboekjes. Ik kon wel blijven doorgaan maar de tijd ontbrak ;). Het resultaat mag er zijn en de kersverse mama en papa waren content! En Hidde, Hidde straalt in de slabbetjes!
 
3 slabbetjes, een mutsje, een kersenpittenzakje, een tuttekoordje en
een pamperzakje, hoes voor tissuedoos - handmade

mand, voorleesboekjes en kapstokken - gekocht
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten