KIDS

KIDS

woensdag 21 augustus 2013

Boekentas

Na een daaidag bij Lies in Passsendale, volgde nog een workshop 'boekentassen' maken samen met nichtje Sofie. Het beste was er eigenlijk al van af maar ik had me ingeschreven en wou het echt wel kunnen.

Het werd een lange, lastige avond en eigenlijk kwam deze workshop te vroeg voor mij. Ik kon nog te weinig en dat voelde ik wel. Ik ben daar dan ook gevoelig voor waardoor er nog maar weinig lukt. Enfin, op 1 avond zo'n boekentas in elkaar steken is ook wel wat van het goede te veel, het was beter geweest als dit gespreid werd over meerdere avonden ... Enfin, we werkten door tot in de late uurtjes en dan nog was de tas niet helemaal afgewerkt. Hier alvast een foto van hoe ik er mee thuisgekomen ben. Een afgewerkte versie volgt later. Zo'n project ga ik toch niet onmiddellijk meer aan ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten